Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Adamski Andrzej
(1)
Bojarski Janusz
(1)
Brzostek Dariusz
(1)
Chrzczonowicz Piotr
(1)
Escher Iwona
(1)
Filar Marian
(1)
Girdwoyń Piotr
(1)
Karwacka Marta
(1)
Karwacki Arkadiusz
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Królicka Beata
(1)
Kulicki Mariusz
(1)
Kwiatkowska-Wójcikiewicz Violetta
(1)
Lajstet Joanna
(1)
Stępka Leszek
(1)
Szwagrzyk Aleksandra
(1)
Wróblewski Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Antropologia kulturowa
(1)
Audiobook
(1)
Czytelnictwo
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Daktyloskopia
(1)
Dziecko
(1)
E-book
(1)
Fantastyka grozy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Internet
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja
(1)
Kryminalistyka
(1)
Literatura
(1)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(1)
Media
(1)
Prawo karne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przesłuchanie świadka
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Siła robocza
(1)
Unia Europejska
(1)
Wariografia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/36 CI [lok. czytelnia internetowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analizując literaturę dotyczącą procesów zarządzania w organizacjach, zauważamy, że zasady i warunki sprawnego funkcjonowania organizacji takich jak przedsiębiorstwa rodzinne należą do mało rozpoznanych w Polsce, a wiedza o ich zachowaniach jest rozproszona. Mimo iż kluczowe procesy zarządzania tego typu organizacją nie odbiegają aż tak bardzo od logiki zarządzania w pozostałych przedsiębiorstwach, analizując ich sposób funkcjonowania, należy mieć na uwadze ich swoistość wyrażoną zwłaszcza w strukturze akcjonariatu lub grupie osób będącej ich właścicielami. Ogólnie oceniając walor podjętej przez poszczególnych Autorów tematyki, podkreślam, że zaprezentowana w recenzowanym tomie tematyka, nakierowana na poszukiwanie czynników opisujących stan i funkcjonowanie przedsiębiorstw rodzinnych, jest pozycją w ograniczonym stopniu przyczyniającą się do rozwoju teorii dyscypliny, ale w znaczącym w odniesieniu do poprawiania rezultatów praktyki działania.(…). Przedstawiona do recenzji praca stanowi bogate kompendium informacji przydatnych wielu odbiorcom, wśród których jako głównych wskazać należy: zarządzających w organizacjach operujących w różnych sektorach I branżach, a szczególnie w przedsiębiorstwach rodzinnych, studentów różnych typów kształcenia (studiów magisterskich, licencjackich oraz form kształcenia podyplomowego), pracowników naukowych I badaczy zjawisk społecznych i organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka "Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media" wyrosła z przekonania jej autorów i redaktorów, że przemiany cywilizacyjne i kulturowe w zakresie technik komunikowania mają istotny wpływ na model czy wzorzec sztuki, w tym również sztuki dla dzieci i młodzieży. Rewolucja informatyczna i dominacja multimediów z jednej strony, z drugiej zaś mniejsza aktywność czytelnicza dorosłych i dzieci skłaniają do refleksji nad tym, co jest naprawdę ważne dla tych i kolejnych pokoleń młodych ludzi. Autorzy niniejszej publikacji zgodnie wychodzą z założenia, że sztuka - literatura, film, muzyka - mają zasadniczy wpływ na postawę i zachowanie dziecka, które dorasta w globalizującym się świecie. Nic zatem nie zwalnia artystów z konieczności dbania o artystyczny i intelektualny poziom tworzonych artefaktów; dotyczy to także zjawisk kultury czy sztuki popularnej, reprezentowanej przez gry komputerowe, przez portale internetowe dedykowane dzieciom. Ocena tego wszystkiego to zadanie nie tylko krytyków sztuki, ale także naukowców, zajmujących się na co dzień wybranymi zjawiskami kultury dziecięcej, w tym przede wszystkim sztuki.Nowe media w niniejszej książce nie są traktowane jako (jedyne) źródło przyczyniające się do spadku czytelnictwa i obniżenia poziomu wielu artefaktów adresowanych do dziecięcego odbiorcy. Niewątpliwie język nowych mediów przekształca język sztuki i poddaje go swoistej „obróbce” technologicznej. Pewne subtelne treści, związane choćby ze sferą duchową, moralną, imaginacyjną, trochę inaczej funkcjonują w przekazie multimedialnym niż w literaturze czy teatrze. Nie znaczy to jednak, że przekaz artystyczny w formie elektronicznej musi być gorszy czy nawet szkodliwy dla dziecka. Na pewno tak nie jest i wiele zależy od artystycznego poziomu, pomysłowości twórców współczesnej sztuki dla dzieci i młodzieży. Język nowych mediów jedynie ułatwia tworzenie oraz dystrybuowanie treści, czyni je atrakcyjniejszymi wizualnie. Sprzyja również rozwiązaniom prostym czy nawet prostackim w zakresie choćby fabuły i użytych środków artystycznych.W książce Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media czytelnik znajdzie interesujące rozważania na temat literatury ujętej w formę elektroniczną, na temat szeroko rozumianej sztuki obrazu (filmu, ilustracji, książki obrazkowej), na temat muzyki i gry komputerowej. Podmiotem scalającym wszystkie zgromadzone w niniejszej książce artykuły jest dziecko - młodsze i starsze - które wciąż potrzebuje kontaktu ze sztuką. Być może nie w pełni świadomie odczuwa, że słuchanie, oglądanie, czytanie, wchodzenie w interakcję z kreacjami światów niewerystycznych i werystycznych jest w życiu ważne i w jakimś sensie kształtujące emocje, wrażliwość, smak estetyczny.Autorzy niniejszej książki, adresowanej do nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, postawili sobie także praktyczne zadanie, by wskazać czytelnikowi punkty węzłowe współczesnej sztuki kierowanej do dziecka, by pomagać zorientować się dorosłym w tym, co w niej wartościowe i ważne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej